14:13

Programlar - Masaüstü Araçları

Run Kitty indir




Sürüm: 1.0
Firma: Toyserver
Boyut: 34 Kb
Lisans: Ücretsiz (Freeware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows 95/98/NT/2000
Kısıtlama:
Tanıtım:
Kitty denilen kedi masaüstünde durmadan geziniyor hediye paketi açıyor ve oyuncak ayısıyla oynuyor.Mutlaka indirin… .

>>> Programı İndir <<<
 

Scorpion tıkla indir


Sürüm: 1.0
Firma: Dangeruss
Boyut: 413 Kb
Lisans: Ücretsiz (Freeware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows (Tümü)
Kısıtlama:
Tanıtım:
Modellemesi AutoCad ile Yapılmış, Doku Aktarımı İçin 3DMax Kullanılmış Metalik Renklerde Renklendirilmiş Bir Akrep. Masaüstünüzde Gerçekten Çok İyi Duruyor. .

>>> Programı İndir <<<

a.Paper tıkla indir


Sürüm: 1.05
Firma: MiMSoft
Boyut: 661 Kb
Lisans: Süre/Kullanım Kısıtlamalı (Shareware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows 98/Me/2000/XP
Kısıtlama: 7 gün
Tanıtım:
A.Paper hem masaüstünüze barındırdığı flash animasyonları hemde sizin kendi hazırladığınız (swf) formatındaki flash animasyonlarınızı masaüstünüze arka plan olarak ekleyebilen başarılı bir program. Program bunlarla kalmayıp, elinizdeki resimlerinizi de arka plan olarak masaüstünüze ekleyebiliyor. Tüm bunları tam sürümle yapmak istiyorsunuz, $24.95 ödemeniz gerekiyor. .

>>> Programı İndir <<<

Renegade Theme Pack tıkla indir


Sürüm: 1.0
Firma: Westwood Studios
Boyut: 2.02 Mb
Lisans: Ücretsiz (Freeware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows 95/98
Kısıtlama:
Tanıtım:
Westwood Studios’un en yeni oyunu Renegade için hazırladığı güzel bir masaüstü tema paketi. Ekran koruyucusu, sesleri, simgeleri ve masaüstü resmi ile eğlenceli bir arayüz olmuş. Yalnız paketin seçtiği yazı tipi Türkçe karakter desteklemediği için size sorun yaşatabilir! Bu sorunuda Windows’un Masaüstü Temaları programında “Renegade” temasını aktifleştirmeden önce “Geçerli Windows Ayarları”nızı kaydederseniz ve daha sonrada “Renegade” temasını seçtikten sonra Yazı tipi ile ilgili seçenekleri kaldırırsanız problemi çözmüş olursunuz. (Resimde işaretlemiş olduğum yerde bu ayarları görebilirsiniz.) Böylelikle bu temayı kullanmaktan vazgeçtiğinizde eski ayarlarınıza dönmek daha basit olacaktır…
Yükleme işlemi için:
Dosyayı bilgisayarınızda bir yere indirdikten sonra kurulum işlemini yapın. Daha sonra Denetim Masası‘ndan Masaüstü Temaları‘nı çalıştırın ve Tema yazan kutucuktan Renegade‘i seçin. İsteğinize göre önizlemeden ayarlamaları yaptıktan sonra değişikliklerin aktif olması için Tamam tuşuna basın.
İyi eğlenceler… :-) .

>>> Programı İndir <<< 

radigm for 3D Wallpaper tıkla indir


Sürüm: 1.0
Firma: Skinz
Boyut: 410 Kb
Lisans: Ücretsiz (Freeware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows 95/98/NT/2000
Kısıtlama:
Tanıtım:
Harika 3 boyutlu bir deniz yıldızı. Gerçekten bir tasarım harikası. .

>>> Programı İndir <<<

45 Automatic for 3D Wallpaper tıkla indir


Sürüm: 1.0
Firma: Skinz
Boyut: 369 Kb
Lisans: Ücretsiz (Freeware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows 95/98/NT/2000
Kısıtlama:
Tanıtım:
Silah sevenlere ya da güzel üç
boyutlu arka duvar kağıdı arayanlar tam size göre bir arka plan. 45′lik bir silah resmi… .

>>> Programı İndir <<<

Diablo 2 Duvar Kağıdı tıkla indir


Sürüm: 800×600
Firma: Blizzard
Boyut: 895 Kb
Lisans: Ücretsiz (Freeware)
Dil: Ingilizce
İşletim: Windows 95/98/NT/2000
Kısıtlama:
Tanıtım:
Diablo 2 oyunundaki Diablonun resmi olan bir wallpaper. 800×600 boyutlarında. .

>>> Programı İndir <<< 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder